poniedziałek, 1 grudnia 2014

Nowości kosmetyczne Mintishop i Sephora


Z kosmetykami do makijażu także zaszalałam i powiększyłam swoją kolekcję a przede wszystkim jest to kolekcja paletek do cieni!! Na bloga dodaję posty trochę z opóźnieniem, więc jeżeli chcecie być ze mną na bieżąco zapraszam Was na mojego instagrama tutaj. A więc miałam imieniny, więc nie dość, że mój mąż mi zrobił niespodziankę to i kupiłam sobie prezenty  "od siebie dla siebie". Wy też tak robicie??? Czy tylko ja jestem taką wariatką... Przechodząc do produktu, który mnie najbardziej ucieszył to był to prezent imieninowy od mojego męża, całkowicie się go niespodziewałam i nigdy nie miałam go nawet na oku, a mowa o Paletce Smashbox Full Exposure, paletka z neutralnymi cieniami, które możecie zobaczyć na zdjęciu. Jest naprawdę piękna! Nie spodziewałam się, że tych kolorów tak na prawdę mi brakuje w codziennym makijażu. Dzięki niej mój codzienny makijaż oczu trwa dosłownie chwilę! Czy mój mąż miał właśnie taki zamiar??? Wątpię, ale udało mu się, chociaż trochę mnie pośpieszyć ;) W internetowym sklepie mintishop także zaszalałam, zaś zrobiłam to zamówienie jeszcze nie wiedząc o prezencie, jaki dostanę i tutaj także zamówiłam kilka paletek oraz dodałam jeszcze do zamówienia cztery pędzelki z Zoeva, ponieważ słysząc tyle pochlebnych recenzji byłam ich bardzo ciekawa i mnie nie rozczarowały. A więc co dokładnie znalazło się w moim zamówieniu:

  • The Balm, Nude tude paletka cieni
  • Makeup Revolution Iconic 3 paletka cieni
  • Makeup Revolution Death by Chocolate paletka cieni
  • Makeup Revolution Sugar and spice paletka róży 
  • Zoeva 234 pędzel do oczu
  • Zoeva 227 pędzel do oczu
  • Zoeva 230 pędzel do oczu
  • Zoeva 221 pedzle do oczu


9 komentarzy:

  1. Ahhh też bym sobie chętnie sprawiła taki prezent <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam minti tak ładnie pakują:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzelki to by mi się przydały:)

    Zapraszam do siebie na konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy. Podobają mi się odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy :) ja mam je na razie na liście życzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Cześć dziewczyny"? A chłopaki? :P

    Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy do nas,
    Karina i Dawid
    z www.na-dwoje-babka-wrozyla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Paletkę thebalm i pędzelki chętnie bym widziała na swojej toaletce ;)
    Fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...