wtorek, 21 kwietnia 2015

Nowości kosmetyczne

Hej Dziewczyny!!

Tym razem chciałabym szybko pokazać Wam moje ostatnie małe zakupy oraz produkty które dostałam do testów. W ostatnim czasie wiele produktów zdążyłam zużyć więc musiałam zakupić kolejne na ich miejsce, zużyć jest tak dużo że musiałam post rozdzielić na trzy części! A więc do pielęgnacji twarzy kupiłam słynną ostatnio emulsje do mycia twarzy z Alterry. Zamierzam stosować ją tylko podczas porannego mycia buzi z tego względu że jest bardzo delikatna i wątpie że byłaby w stanie zmyć mój makijaż mimo tego że pierwszym krokiem w demakijażu jest jeszcze zmycie pierwszej warstwy płynem micelarnym. Dzięki mojej przyjaciółce w moje ręce wpadły kolejne produkty z Lush i niestety są to kolejne które polubiłam a w szczególności maska do twarzy, kolejny hit oczyszczający tej marki. Niech otworzą w końcu sklep w Polsce! Sauve qui peau inna nazwa tej maski do Cupcake, kolejny produkt to po prostu pasta oczyszczająca Aqua Marina. Pozostałymi kosmetykami pielegnacyjnymi są produkty od firmy Synchroline, krem antytrądzikowy, matujący a zarazem nawilżający oraz emulsja do mycia twarzy. Kolejną paczkę otrzymałam z dwoma żelami antybakteryjnymi do mycia rąk od Carex. Nie mam pojęcia dlaczego ale ostatnio wszystkie maskary dosyć szybko mi zasychają więc musiałam dokupić dwie kolejne, na szczęście w SuperPharm była na nie promocja i zapłaciłam około 20 zł za każdą. Od dawna chciałam kupić bronzer, zastanawiałam się nad dwoma i mój wybór padł bronzer Sahara Sand Kobo. Mam już dwa bronzery, które bardzo lubię zaś ten jest dużo jaśniejszy od tamtych a za 20 zł które kosztuje postanowiłam się w niego zaopatrzyć. Wszystko kupuję teraz na bieżącą i zauważyłam że to bardzo sprzyja mojemu portfelowi i mojemu samopoczuciu także... więc wy też oszczędzajcie! ;) 
















12 komentarzy:

  1. wspaniałe kosmetyki, jestem ciekawa recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki z Lush'a jak i te żele antybakteryjne do rak sama używam więc polecam.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, U mnie nowy post o naszywkach na ubraniach.

    OdpowiedzUsuń
  3. krem i żel miałam w próbkach (dość dużych) nic nie podziałały na mnie ;p
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe te Twoje nowości, najbardziej ciekawią mnie produkty z Lush. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa tuszu lash sensational, muszę go dorwać w czasie nadchodzących promocji :) Emulsja Alttery niestety od kilku miesięcy jest wykupiona w moim Rossmannie :/

    OdpowiedzUsuń
  6. cuda! oby się wszystko sprawdziło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lush! Zazdroszczę! a ten brązer z Kobo mam zamiar zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja się muszę w końcu wybrać po produkty Alterry :)
    Malinowe Ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  9. wow,mega post!:))
    zapraszam do mnie: http://blousforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...