środa, 29 kwietnia 2015

Projekt denko - pielęgnacja twarzy

Cześć Dziewczyny!!

Ostatnio wszystko zaczęło mi się zużywać w jednym czasie i to w takich ilościach że post z denkami musiałam podzielić na trzy części. Dzisiaj pokażę Wam produkty do pielęgnacji twarzy a później do ciała i włosów razem zaś na końcu kilka produktów do makijażu. Wszystkie posty postaram się przeplatać innymi aby was nie zanudzić. W ostatni weekend byłam w Warszawie i kupiłam sobie bardzo dużo produktów a w tym także rzecz z garderoby o której już dawno marzyłam! Jestem mega zadowolona mimo to że jutro czeka mnie bardzo ciężki dzień w pracy, zresztą ostatnie wszystkie moje dni są ciężkie i będą przez najbliższy czas z tego względu że uczę się cały czas nowych rzeczy, które nie są takie proste a wydaje mi się że taka tępa nie jestem <hahaha> Piszcie co tam u Was? :) 



  • Bourjois płyn micelarny - Moim zdaniem jest to jeden z lepszych płynów na rynku, który możemy dostać w każej drogerii. Nie podrażnia nie, nie wysusza ani skóry pod oczami ani cery. Bez problemu zmywa makijaż oczu bez pocierania, wystarczy chwilkę przytrzymać wacik i bez problemu schodzi wszystko. Kosztuje około 13 złotych. 
  • Ziaja, żel do mycia twarzy - był w moich ulubieńcach roku, więc to już mówi samo za siebie.
  • Mydło Aleppo - lubię i nie lubię... dobrze zmywa makijaż, nie podrażnia skóry i nie wysusza zaś posiada dwa wielkie minusy przez które go więcej nie kupię a więc po dostaniu się produktu do oczy strasznie szczypie oraz po umyciu twarzy skóra jest tak oczyszczona że aż poszczy... mi ten efekt nie odpowiada, mimo że jej nie wysusza po takim efekcie na buzi mam takie wrażenie


  • Babuszka Agaffi oczyszczająca maska do twarzy - uwielbiam ją! Kosztuje 6.50 zł a opakowanie starczyło mi na 3 miesiące używania. Maskę nakładałam dwa razy w tygodniu na około 20 minut. Nie wysuszała mi skóry twarzy, oszczała i to widocznie oczyszczała... Po jej zmyciu cera jest uspokojona, zmatowiona i bardzo gładka. Za taką cenę polecam koniecznie ją wypróbować. 
  • Gorvita, żel Aloesowy - lubię go stosować w ciągu dnia lub nakładać pod krem na noc. Nawilża skórę i goi świeże ranki. Także mało kosztuje i warto mieć go cały czas w swojej kosmetyczce. Na pewno kupię go ponownie. 
  • Ziaja, krem nawilżająco-matujący - to już moje 3 opakowanie i na pewno pojawi się kolejne. Recenzja tutaj 
  • Tisane, balsam do ust - obok masełka do ust z Nivea oraz Carmex jeden z lepszych produktów nawilżających do ust na naszym rynku. Jest to już moje kolejne opakowanie i na pewno pojawią się kolejne, szczególnie w okresach zimowych sprawdza się znakomicie. Nawilża, regeneruje i odżywia usta podczas niskich temperatur. Używam takich produktów szczególnie na noc, po czym rano usta są już całkowicie w innej - oczywiście dużo lepszej formie. 
  • Yasumi krem pod oczy - produkt dobry zaś nie za cenę którą kosztuje, nawilża dosyć dobrze, nie zbiera się oraz nie waży się na nim korektor. I to chyba wszystko czego oczekuję od kremu pod oczy. 


8 komentarzy:

  1. A mnie ten krem z Ziaji koszmarnie zapchał :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Polowe tych produktów nawet nie znam :)

    ______________________
    Fashion&minimalist blog
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Podzielam sympatię do maski Bani Agafii :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować płyn micelarny, bo już w 3 denku na blogu widzę pozytyw

    OdpowiedzUsuń
  5. Do teraz nie miałam pojęcia o istnieniu płynu micelarnego z Bourjois, chętnie go wyproboje , więc na pewno będę się za nim rozglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam ten żel aloesowy ale zapominam o nim i nie uzywam :(

    OdpowiedzUsuń
  7. super post, fajne produkty :)
    Wspólna obserwacja? Ja już obserwuje i czekam na Ciebie:)
    MÓJ BLOG-KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
  8. W zasadzie żadnego z tych kosmetyków nie znam :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...