czwartek, 28 maja 2015

Olejowanie włosów - czego akutalnie używam??

Cześć Dziewczyny!! 

Olejowanie włosów, czyli najważniejszy krok w pielęgnacji, który fenomenalnie wpływa na ich kondycję i który polecam każdej z Was. Wcześniej używałam tylko gotowych mieszanek, które mogłam zakupić w sklepach z naturalnym kosmetykami zaś od jakiegoś czasu zauważyłam, że stosowanie pojedynczych olei dużo lepiej wpływa na ich nawilżenie. Po zakupie książki Anwen dowiedziałam się już dokładnie, jakie oleje będą nadawać się do moich włosów, więc spisałam je wszystkie w notatnik w telefonie i z nim od tamtej pory robię zakupy podczas wybierania tych sprzyjających dla mnie. W tym momencie w moje rączki wpadły trzy oleje i staram się używać ich na zmianę, a są to: olej awokado, olej lniany i olej ze słodkich migdałów. Wszystkie są bardzo dobrze zaś największe nawilżenie zauważyłam po stosowaniu oleju lnianego, więc z pewnością od tej pory będę miała go cały czas w moich produktach do olejowania. Na mojej liście mam jeszcze kilka do wypróbowania, więc zapewne, za jakich czas w mojej pielęgnacji pojawią się także inni godni zastępcy aktualnych. 



15 komentarzy:

  1. Moje włosy uwielbiają olejek arganowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy lubię olej ze słodkich migdałów i olej kokosowy, chętnie wypróbuję jeszcze olej lniany .

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy lubią niemal wszystkie oleje. Ostatnio mocno je dokarmiam: migdałowym + wiesiołkowym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam oleju arganowego, ale ogólnie nie lubię nadkładać olejów na włosy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lniany olejek używam od miesiąca i muszę powiedzieć, że moje włosy go kochają.

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio coraz częściej zastanawiam się nad zakupem olejków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje lubią olej kokosowy a teraz stosuję musztardowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja aktualnie używam oleju z pestek brzoskwiń i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio o olejach często zapominałam i już czuję, że moje końcówki robią się przesuszone. Muszę koniecznie wrócić do mojego ukochanego arganu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja od jakiegoś czasu używam oleju marula :) Chociaż i z awokado mi się czasem zdarza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam jeszcze olejku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nigdy nie używałam olejków na włosy. Czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przypomniałaś mi o olejowaniu włosów :)

    Zapraszam do zapisów na Mikołajkowe Spotkanie Blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Всем привет! помогите кто знает... ищу где можно купить купить филировочные ножницы в киеве, подставка педикюрная тринога и стул для педикюра б/у? я только начала управлять салоном красоты, надо найти оборудование, а я не знаю где это купить)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...