poniedziałek, 27 lipca 2015

Pielęgnacja ciała i włosów - projekt denko

Hej Dziewczyny!!

Wróciłam!!! Mam nadzieję, że już na dobre i w końcu wezmę się za siebie i zacznę dodawać posty regularnie. Powiem Wam, że trochę się za tym stęskniłam :))  Zdjęcia do tego postu przygotowałam już spory czas temu, opakowań także się wtedy pozbyłam ze względu na to, że zawalały mi całą szafkę a zaglądając do niej dzisiaj, aż trochę się przeraziłam, ponieważ znowu się tego nazbierało. No, ale cóż ja poradzę, smarować się trzeba <haha>. W tej części pokaże Wam szybko produkty do pielęgnacji ciała i włosów a w kolejnych całą resztę. Z tego względu, że mam tego sporo nie będę się rozwodzić a z drugiej strony minęło już tyle czasu od ich zużycia, więc już pewnie wiele z czasów ich używania nie pamiętam.

A więc na pierwszy odstrzał idzie serum łopianowe  z elfaPharm, jak dobrze wiecie śledząc mojego bloga wszystkie takie wcierki kupuję tylko z tego względu, aby ruszyły w końcu moje cebulki włosowe do działania i do szybszego wzrostu moich włosów, czasami działają czasami nie. W tym przypadku podziałała, ale nie był to, jakich spektakularny wynik. Serum przeznaczone jest głównie, jako produkt przeciw wypadaniu włosów i tutaj jak najbardziej spełnił swoje zadanie, zaś producent zapewniał także to, czego zawsze oczekuję i wypadł średnio, jeżeli nie będę miała na oku nic nowego do przetestowania to pewnie do niego kiedyś wrócę. Odżywka w sprayu Planeta Siberica, którą kupiłam tylko ze względu na jej skład, czyli że jest produktem organicznym i to jedynym w takiej postaci jaki widziałam. Uwielbiam odżywki w sprayu! Dotąd moją łazienkę nie opuszczały produkty z GlissKur, więc postanowiłam to na jakiś czas zmienić właśnie poprzez zakup i wypróbowanie tego oto produktu. Była dosyć przyjemna w użytkowaniu, miała ładny delikatny zapach oraz spełniała moje oczekiwania zaś jej cena nie jest zbyt niska, ponieważ kosztuje około 30 zł a już po kilku zastosowaniach zauważyłam, że opakowanie zaczęło się buntować i trochę przeciekało. Raczej do niej nie wrócę. Olejek do włosów IHTT9 recenzja tutaj. Kolejny zużyty olejek to Velona, mieszanka olejków, które kupiła mi mama w przeciwieństwie do poprzedniego miał ładny zapach i nadał się do nakładania na całą długość włosów. Po jego użyciu nie miałam problemu z rozczesywaniem włosów. W moim przypadku większość dobrych olejków działa tak samo, a więc nawilżają, wygładzają i nabłyszczają włosy. Produkty Balea nie zachwyciły mnie praktycznie żadne produkty, które kupiłam rok temu na wakacjach w drogerii DM, wszystkie są dosyć średnie. Odżywki nie rozczesują włosów w taki sposób, w jaki bym chciała, nie odżywiają za specjalnie i nie nawilżają a w  naszych drogeriach możemy kupić produkty o wiele lepszym działaniu. Love2mixOrganics szampon oraz maska do włosów z efektem laminowania, które uwielbiałam używać. Super nawilżały i wygładzały włosy. Szampon dobrze zmywał oleje oraz suchy szampon z włosów, na pewno do nich kiedyś wrócę.






Olejek do końcówek Schwarzkopf GLISS KUR jeden z lepszych olejków, który możemy dostać w drogeriach. Produkt jest bardzo wydajny, stosowany, co dziennie starczył mi prawie na rok, jego wydajność wynika także z tego, że stosowany w dużej ilości może pozostawić końcówki tłuste, po czym wyglądają tak strasznie, że  nadają się tylko do mycia. Kilka razy zdarzyło mi się z nim przesadzić, nie miałam już czasu na kolejne umycie włosów, więc musiałam to przecierpieć! Wygładza i nawilża włosy, doprowadza końcówki do porządku, ale tylko po zastosowaniu go w małej ilości. Olejek-serum do włosów Macadamia (recenzjatutaj). Regenerum serum do włosów - włosy dobrze się po nim rozczesują, ale nic więcej nie mogę o nim napisać. Bardzo średni produkt a mało nie kosztuje. Szampon do włosów Alterra, uwielbiam te szampony i zawsze będę je kupować. Dobrze się pienią, super rozczesują się po nich włosy i są tanie, szczególnie w promocji, kiedy kosztują około 6 zł i zawsze wtedy staram się je kupować. Suche szampony Batiste także produkty, które zawsze muszę mieć w zapasie. Nie bielą tak bardzo włosów jak inne suche szampony, włosy są trochę matowe, ale taki urok tych produktów. Antyperspirant Vichy - najlepszy, jaki używałam! Gdyby był tańczy na pewno używałabym tylko jego, natomiast drugi produkt, który zużyłam to antyperspirant z Nivea, który sprawdzał się u mnie kiedyś dosyć dobrze, zaś obecnie nie robi zupełnie nic. Balsamy do ciała Le Petit Marseilliais oraz Vasilenie, oba produkty bardzo polubiłam ze względu na ich delikatne zapachy, działanie oraz wydajność. Perfumy 2in1 Calvin Klein bardzo ładny zapach i przez wiele kobiet bardzo lubiany, w moim przypadku raz go uwielbiam  a raz mi przeszkadza i muszę od niego odpocząć. Długo utrzymuje się na ciele oraz na ubraniach a w ciągu dnia rozwija się i cały czas jest wyczuwalny dla innych osób. 

Mam nadzieję że pomogłam Wam chociaż trochę podjąć decyzję jeżeli zastanawiałyście się nad którymś z tych produktów. 
Kiedy widzę ile jeszcze mam tych pustych opakowań to aż mi słabo <hahaha> mam nadzieję że w najbliższych tygodniach obrobię je na blogu i będę mogła się ich pozbyć. 


Miłego dnia! Buziaki :) 




14 komentarzy:

  1. muszę zaopatrzyć się w jakiś nowy olejek do włosów:) fajny wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy post!:)
    zapraszam do mnie: http://blousforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Twoich zużyć miałam tylko to mleczko nawilżające z LPM i niespecjalnie się z nim polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serum łopianowe muszę kupić sobie. Bardziej mi zależy na tym aby działało na wypadanie, więc może się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog! niedawno go odkryłam i zamierzam odwiedzać go co raz częściej :)
    Zapraszam też do mnie :
    http://moskwasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń
  8. Sana ya asili na nzuri sana! Mimi itabidi kutoa ni kujaribu :)

    =========
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    =========

    OdpowiedzUsuń
  9. привет! помогите советом, ищу где можно купить парафинотопка купить, мойка парикмахерская с креслом и тележка для парикмахера москва? работаю администртором в салоне красоты, директор попросила найти, а я не знаю где купить)

    OdpowiedzUsuń
  10. I'm sorry to cause inconvenience to you, but we were greatly assisted by the information / news that you serve, Go ahead and good luck

    obat telinga bernanah
    obat penghilang bekas luka di apotik
    Cara Mengobati Disfungsi Ereksi Akibat Diabetes

    OdpowiedzUsuń
  11. i know your all wanna have a good voice, so check this out how beyonce and justin bieber done these -> Obat herbal lendir dan dahak

    OdpowiedzUsuń
  12. hey ladies and men,, this is for your healthy and beauty skins of your face -> Obat jerawat bruntusan now your turn performe as a queen and king

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...