wtorek, 4 sierpnia 2015

Nowe torebki Michael Kors w mojej garderobie!

Cześć Dziewczyny!! 

Często zdarza się tak że zakup pewnej rzeczy chodzi nam po głowie przez kilka tygodni, miesięcy a czasem nawet lat! Tak bywało już kilka razy w moim przypadku na całe szczęście wcześniej czy później to co chciałam trafiało w moje łapki... 
Lepiej później niż wcale, prawda??? 
O torebkach Michael Kors-a dużo mówić nie trzeba, jedni je kochają drudzy uważają że się już przejadły i stały się przereklamowane mimo ich wysokich cen i jakości. Moim zdaniem są eleganckie, dobrze wykonane i mają w sobie to coś co mnie do nich ciągnie. Nie są to wszystkie zalety jakie w nich widzę ale na ich temat mogłabym się chyba rozpływać godzinami! Więc może Wam tego zaoszczędzę... ;) 

Pierwszą torebkę MK kupiłam kilka miesięcy temu w salonie Michael Kors w Warszawie w Złotych Tarasach. Kupił mi ją mój mąż od tak, wiedział że już od wielu miesięcy mi się podoba a że kiedyś mi obiecał że będę ją miała postanowił że nadszedł w końcu ten moment w którym przy kasie będzie prawie płakał <haha>. Całą drogę myślałam właśnie o modelu SELMA w rozmiarze Medium Saffiano Leather Messenger i kolorze LUGGAGE, zaś kiedy weszłam oszalałam i nie wiedziałam już sama czego chce! Zaś po długim zastanowieniu postanowiłam że wezmę tą którą już od dawna chciałam mieć. I nie żałuję ani złotówki, którą na nią wydałam! Kilka tygodni temu kiedy zbliżały się moje urodziny oraz nasza pierwsza rocznica ślubu chodziło mi po głowie kilka prezentów jakie chciałabym dostać od mojego kochanego. Na takie okazje nie robimy sobie prezentów niespodzianek tylko wolimy kupić sobie rzeczy o których już od dawna myśleliśmy. Niespodzianki zostawiamy sobie na mniejsze okazje, które wymagają mniejszych nakładów finansowych. W razie czego gdyby któreś nie trafiło jest to mniej szkodliwe dla naszego rachunku bankowego. Wiem że zawsze można dana rzecz zwrócić zaś bawić się w takie sytuacje nie mamy czasu ani chęci z tego względu że nie zawsze te zwroty są mile widziane przez sprzedających i w niektórych przypadkach kończy się to ostrą wymianą zdań. A więc po co nam to?? ;) Kontynuując dalej moja historię związana z prezentem, przypadkiem dowiedziałam się że na Zalando są dosyć duże przeceny więc natychmiast wpadłam i zaczęłam buszować po stronie. Moim oczom ukazały się torebki MK, które były przecenione od 20 do nawet 50 %. Od razu w moje oczy wpadły mi dwie, które teraz mam i patrzę się na nie z daleka, zaś w tamtym momencie widziałam tylko napis "brak w magazynie". Na całe szczęście drugiego dnia w nocy około godziny jedenastej kiedy weszłam na stronę internetową jedna z nich była już dostępna i to ostatnia a był to model HAMILTON TRAVELER w kolorze navy. Po kilku dniach ciągłego odświeżania strony znowu trafiłam na chwilę w której dodano jedną z moich dwóch upatrzonych wcześniej torebek i była to biała wersja małej torebki HAMILTON TRAVELER. Każdą z nich kupiłam ze zniżką -50% i dlatego miałam okazję kupić dwie a nie jedną! 




Tym sposobem przyszły do mnie prezenty urodzinowo-rocznicowe, na które czekałam kilka dni z wielką niecierpliwością. 
Jak Wam się podobają??


30 komentarzy:

  1. Ja szalenie żałuję, że większość modeli ma złote elementy, bo wolę te srebrne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pierwsza jest bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niezła kolekcja!

    ____________________________
    fashionblogger
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie ta pierwsza jest w moim stylu :) Ale kochana kolekcje masz już niezłą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie piękne;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi najbardziej podoba się biała, piękna jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsza jest świetna, sama chciałabym mieć taką w mojej kolekcji! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie śliczne, ale ta pierwsza najbardziej skradła moje serce :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebki bardzo fajne, najbardziej podoba mi się pierwsza. Jadnak ja sama bym nie wydała tyle pieniędzy, tym bardziej że jest wiele torebek, które są bardzo dobre jakościowe, bardzo podobne nawet identyczne za wiele mniej kasy. Ale to pewnie kwestia tego, co kto lubi. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się tylko ta biała nie podoba. Niezły prezent.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo ich :) Pierwsza to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza jest idealna! :)
    Obserwacja za obserwację ? :)
    Ja już obserwuję
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: lato

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  15. http://nc8.pl/r/dGNm-Facebook-Kolor

    OdpowiedzUsuń
  16. wow nice to look elegant, beautiful and elegant, thanks for the info very helpful and geruna. specifically for me in Indonesia. I ayan try.

    =========
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    =========

    OdpowiedzUsuń
  17. Super gift item blog.collection is very good.Design is also nice.You can see more product click this link
    https://www.stylewe.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super gift item blog.collection is very good.Design is also nice.You can see more product click this link goo.gl/B2Nue7

    OdpowiedzUsuń
  19. Otworzyła salon kosmetyczny i myślę o tym gdzie kupić wielofunkcyjne urządzenie do mezoterapii bezigłowej sonoforezy i światłoterapii, urządzenie do mikrodermabrazji w domu i urządzenie do liposukcji ultradźwiękowej gb-3w1. Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep www.newfacebeauty.pl, lampa-lupa.pl/. Salon w Warszawie, zapraszam wszystkich. Rabaty dla klientów z bloga)

    OdpowiedzUsuń
  20. this news still makes our life be greater and healthier than before -> obat herbal penyakit kardiovaskular

    OdpowiedzUsuń
  21. Co jak co, ale torebek Korsa to Ci zazdroszczę jak bum cyk cyk! Ostatnio widziałam takie na "Aukcji ukrytej" na Aliexpress, ale trochę się obawiam robić takie zakupy. Trochę z innej beczki (Ale skoro chwalimy się zakupami to i ja mogę:P) kupiłam sobie fantastyczną (taką jak ma połowa Instragrama - ale to nic, bo jest piękna!) pościel bawełnianą. jest przecudna, cała biała w czarne malutkie kropeczki. Kocham ją po prostu :P

    OdpowiedzUsuń
  22. this really awesome to know -> Bahayanya penyakit kuning

    thanks for your informations, cause they really important -> Bahayanya penyakit hati

    i thought it would be good news ever -> Makanan yang harus dihindari oleh penderita penyakit hati

    OdpowiedzUsuń
  23. this is how we do -> Obat hepatitis paling ampuh thanks for your informations


    you need to click this is the best one -> obat nyeri liver cause you will know how the secret is


    is your family have a big disease such -> mengobati penyakit kuning cause the world should know it

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...