poniedziałek, 23 listopada 2015

Korres - kosmetyki, które przywiozłam z wakacji!

Cześć Dziewczyny!

Na początku października z moim mężem wybraliśmy się na długo wyczekiwane wakacje, a naszym kierunkiem okazała się KRETA. Jeszcze na wiosnę i podczas szukania ofert wakacyjnych planowaliśmy wyjazd do Egiptu, ale po zdarzeniach, jakie miały tam miejsce szybko z tego zrezygnowaliśmy i po długich przemyśleniach zarezerwowaliśmy w końcu wakacje, których nie mogłam się doczekać! Byłam już kilka razy za granicą, wiele pięknych miejsc widziałam i jeszcze pewnie wiele pięknych przede mną, ale Kretę z całego serducha Wam polecam! :) Już w planach mamy inną wyspę Grecką, ale to dopiero (mam nadzieję) za rok. Na moim Instargamie możecie zobaczyć trochę zdjęć z wakacji, więc serdecznie Was tam zapraszam! 
Na wyspie możemy kupić bardzo wiele tamtejszych kosmetyków o bardzo dobrym składzie zaś ja już przygotowana wybrałam się z listą, jakie kosmetyki chciałabym dla siebie kupić i przywieść ze sobą. Postawiłam na markę Korres, którą możemy dostać u nas w kraju w perfumerii Sephora. Produkty te różnią się u nas tym, że są dosyć drogie a tam kupiłam je ponad połowę taniej, co tym bardziej skusiło mnie do zakupu. Nie chciałam wracać z masą kosmetyków z tego względu, że są to kosmetyki naturalne i mają krótką datę ważności a po drugie nigdy nie testowałam ich produktów a nigdy nie wiadomo jak na nie zareaguje moja skóra. Ale teraz już wiem, że w przyszłości, kiedy będę miała kolejny raz okazję, aby kupić je w tak niskiej cenie skuszę się na coś więcej. Nie chce w tym momencie za dużo pisać o ich właściwościach z tego względu, że chcę je jeszcze potestować, ale na pewno za jakieś dwa miesiące pojawi się ich pełna recenzja! 
Na mojej liście znalazł się nawilżający krem do twarzy z wyciągiem z granatu dedykowany dla skóry tłustej, serum do twarzy z wyciągiem z dzikiem róży z tego, co pisze producent ma niwelować drobne zmarszczki i przebarwienia oraz produkt z tej samej serii rozjaśniająca maska na noc -  myślę, że są to dobre produkty jak na początek ;)

Jeżeli stosowałyście produkty Korres koniecznie piszcie, co polecacie a od czego trzymać się z daleka??? 

Pozdrawiam JusteMoiS





23 komentarze:

  1. Niestety nie znam firmy :(

    ______________
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz szybko o tym kremie do cery tlustej, bo czaję się na niego chyba z rok :) Będę czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać,że pierwszy raz widzę te produkty.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne produkty, nazwa Korres kiedyś mi się przewinęła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupiłam sobie w zestawie 2 przedstawione przez Ciebie produkty z dzikiej róży. Póki co stosuję serum, kremo-maskę zostawiam na zimniejsze dni:) Niestety nie sprawdziło się u mnie. Mam nadzieje, że u Ciebie będzie lepiej bo w końcu każda skóra jest inna:)
    Za to bardzo lubię ich żele pod prysznic i maseczkę nektarynkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you for the very nice and interesting information, may be useful
    Cara Mudah Dan Aman Memutihkan Wajah

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki za info, to jest bardzo przydatne

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, wspaniały blog! Podziwiam! Zapraszam do mnie: http://mademoiselleeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo , dobrze wiedzieć że takie produkty ten firmy istnieją
    KLIK
    (Wspólna obserwacja ? Liczę na uczciwy rewanż, zapraszam :D )

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że oferta się poszerza na takie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zapraszam do mnie ;) troche o modzie :) http://light-design-girl00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja i fajny blog :-)
    Zapraszam do mnie :-)
    http://www.mecooks.com/pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. ( obat miom ) thanks for the information, ( obat miom ) which was very helpful and useful. I will try it, ( obat miom ) thank you. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić parawany do salonu i jeszcze profesjonalny sprzęt kosmetyczny. Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep Newfacebeauty.pl, http://lampa-lupa.pl/, http://myjka-ultradzwiekowa.pl/, http://e-hurtownia-kosmetyczna.pl/.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post, świetnie napisane!

    Zapraszam również do mnie kochana ;*

    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Cream untuk menghilangkan melasma
    Cara Mengobati Stroke Dengan Pijat
    Cara Mengobati Luka Borok Agar Cepat Kering information Interesting and very helpful can be done easily, try to apply in our daily lives because health is expensive, needs to be maintained, pain must be treated, preventing it better, hopefully useful

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...